Nieuws

Glasvezelcampagne: van roze koe naar blauwe dino

De glasvezelcampagne van Delta Fiber Netwerk heeft een mascotte gekregen: een blauwe dino.

De glasvezelcampagnes van Mabib (later Glasvezel buitenaf) gingen ooit gepaard met een roze koe die ergens in een dorp werd neer gezet om de aandacht van bewoners te trekken.

Glasvezel buitenaf en Caiway werden echter overgenomen door het Zweedse EQT en kwamen onder de BV Delta Fiber Netwerk. En die organisatie heeft de koe nu dus blijkbaar vervangen door een blauwe dino. Een van de locaties waar de blauwe dino het eerste is gespot, is de Dorpsstraat in Renkum.

Niet alleen probeert de dino de aandacht te trekken, er lijkt ook meteen een soort wedstrijd aan te zijn verbonden. Glasvezelorganisatie Renkumopglasvezel daagt bewoners uit om een selfie of een andere familie- of portretfoto te maken met de dino.

Geef een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.